начало

Почина Благовест Пунев Почина Благовест Пунев

Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

Мнениеот alexandrina1 » 29 Авг 2019, 19:22

Здравейте, при преподписване на договора си преди около 10тина дни, консултантът в офиса ми е добавил услуга, за която не бях уведомена. Разпечатаният договор не включва частта с въпросната услуга, дори и сим карта не ми беше предоставена. Реално договорът е подписан, заради дигиталните падове, които ползват. Разбирам за случилото се преди 3 дни, когато получих фактурата. В момента неуспешно водя писмени и словесни преговори да прекратят въпросната услуга. Стигна се до момента, в който мога да направя това нещо, но ще дължа неустойка. Не считам че е редно да плащам неустойка, нито пък да плащам следващите 2 години за услуга, която не желая. Какво мога да направя в случая и какви са ми правата?
alexandrina1
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Авг 2019, 19:02

Re: Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

Мнениеот jhoro » 02 Сеп 2019, 20:23

Когато сте преподписвали договора, е трябвало да Ви бъде предоставено копие, подписано от техен служител и подпечатано. С тома копие ще доказвате за какви услуги сте се договорили. Първо в офис на оператора, после в КЗП (Подаване на жалба/сигнал), а ако трябва - и в съда.
Направете с копие, а оригинала си приберете на сигурно място.
jhoro
Активен потребител
 
Мнения: 2230
Регистриран на: 05 Окт 2006, 11:58

Re: Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

Мнениеот doondie » 02 Сеп 2019, 22:04

Каква е услугата? Как става абонирането за нея? Ако я няма в договора, то имаш ли анекс към него за допълнителна услуга?

На първо място, не се оставяй да те мачкат. Съответно не си причинявай ненужен стрес, а гледай на случилото се като на недоразумение, което ще приключи рано или късно. Не си първата потърпевша. Тези неща се случват – дали поради "техническа грешка", дали от злоумисъл, но не е станало кой знае какво. Просто не им се давай. Приеми го като приятно хоби. :wink:

Да допълня, че можеш да оспориш фактурата и да не я плащаш, докато трае разглеждането на казуса от страна на оператора. Междувременно пусни жалба до КЗП. Дело няма смисъл да се води все още, защото КЗП имат пълномощието да оправят проблема. По закон (ЗЗП) за непоискана услуга не се заплаща. Имаш пълното право да плащаш само за услугите, които си заявила, а за другите – не.
'The best way to predict the future is to invent it!'
Аватар
doondie
Потребител
 
Мнения: 539
Регистриран на: 29 Юли 2017, 17:29
Местоположение: Плевен


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта


cron