Страница 1 от 1

Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

МнениеПубликувано на: 29 Авг 2019, 19:22
от alexandrina1
Здравейте, при преподписване на договора си преди около 10тина дни, консултантът в офиса ми е добавил услуга, за която не бях уведомена. Разпечатаният договор не включва частта с въпросната услуга, дори и сим карта не ми беше предоставена. Реално договорът е подписан, заради дигиталните падове, които ползват. Разбирам за случилото се преди 3 дни, когато получих фактурата. В момента неуспешно водя писмени и словесни преговори да прекратят въпросната услуга. Стигна се до момента, в който мога да направя това нещо, но ще дължа неустойка. Не считам че е редно да плащам неустойка, нито пък да плащам следващите 2 години за услуга, която не желая. Какво мога да направя в случая и какви са ми правата?

Re: Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2019, 20:23
от jhoro
Когато сте преподписвали договора, е трябвало да Ви бъде предоставено копие, подписано от техен служител и подпечатано. С тома копие ще доказвате за какви услуги сте се договорили. Първо в офис на оператора, после в КЗП (Подаване на жалба/сигнал), а ако трябва - и в съда.
Направете с копие, а оригинала си приберете на сигурно място.

Re: Казус свързан с прикрит договор от мобилен оператор

МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2019, 22:04
от doondie
Каква е услугата? Как става абонирането за нея? Ако я няма в договора, то имаш ли анекс към него за допълнителна услуга?

На първо място, не се оставяй да те мачкат. Съответно не си причинявай ненужен стрес, а гледай на случилото се като на недоразумение, което ще приключи рано или късно. Не си първата потърпевша. Тези неща се случват – дали поради "техническа грешка", дали от злоумисъл, но не е станало кой знае какво. Просто не им се давай. Приеми го като приятно хоби. :wink:

Да допълня, че можеш да оспориш фактурата и да не я плащаш, докато трае разглеждането на казуса от страна на оператора. Междувременно пусни жалба до КЗП. Дело няма смисъл да се води все още, защото КЗП имат пълномощието да оправят проблема. По закон (ЗЗП) за непоискана услуга не се заплаща. Имаш пълното право да плащаш само за услугите, които си заявила, а за другите – не.