Спиди ми изгубиха пратка за 4000 лева
Публикувано на: 20 Яну 2018, 22:47
Здравейте!
Имам проблем с куриерската фирма Спиди.
Изпратих пратка до Великобритания, която те (DPD) изгубиха и не искат да ми възстановят цялата сума.
Стоката представляваше парфюми на стойност 4000 лева. Спиди се съгласиха да ме обезщетят с 100 лева плюс стойността на самата куриерска услуга.
Казват че съм изпратил пратката без обявена стойност и не съм я застраховал, което е така.
Аз обаче казах на куриера каква е стойността и той я отбеляза, но застраховка не направих, защото нямах фактура, която да докаже стойността на пратката в момента на изпращането ѝ. Спиди не приемат обявена стойност без фактура или касова бележка в момента на изпращане.
Моля ви за мнение - имам ли шанс в съда ако поискам пълно обезщетение.
В интернет намирам няколко дела, по които Спиди са осъдени да платят цялата сума на изгубените пратки, но не става ясно дали хората са направили застраховка в момента на изпращането както е по Общите условия на фирмата.
И нещо, което едва ли ще има значение в съда - изпратих две отделни пратки, от които едната беше с парфюмите, а другата беше с храна, стари дрехи и билки. Двете пратки се движеха заедно през цялото време до депото на DPD в Бирмингам. От това депо пратките се товарят на бусовете за разнос. Точно там парфюмите изчезват. Пратката с храната е доставена..........
Благодаря предварително на всеки, които даде мнението си.
Можете да видите позицията на Спиди тук:
https://ibb.co/cts61w
Поздрави,
Васил
Имам проблем с куриерската фирма Спиди.
Изпратих пратка до Великобритания, която те (DPD) изгубиха и не искат да ми възстановят цялата сума.
Стоката представляваше парфюми на стойност 4000 лева. Спиди се съгласиха да ме обезщетят с 100 лева плюс стойността на самата куриерска услуга.
Казват че съм изпратил пратката без обявена стойност и не съм я застраховал, което е така.
Аз обаче казах на куриера каква е стойността и той я отбеляза, но застраховка не направих, защото нямах фактура, която да докаже стойността на пратката в момента на изпращането ѝ. Спиди не приемат обявена стойност без фактура или касова бележка в момента на изпращане.
Моля ви за мнение - имам ли шанс в съда ако поискам пълно обезщетение.
В интернет намирам няколко дела, по които Спиди са осъдени да платят цялата сума на изгубените пратки, но не става ясно дали хората са направили застраховка в момента на изпращането както е по Общите условия на фирмата.
И нещо, което едва ли ще има значение в съда - изпратих две отделни пратки, от които едната беше с парфюмите, а другата беше с храна, стари дрехи и билки. Двете пратки се движеха заедно през цялото време до депото на DPD в Бирмингам. От това депо пратките се товарят на бусовете за разнос. Точно там парфюмите изчезват. Пратката с храната е доставена..........
Благодаря предварително на всеки, които даде мнението си.
Можете да видите позицията на Спиди тук:
https://ibb.co/cts61w
Поздрави,
Васил