Мтел и нарушение на чл.55
Публикувано на: 13 Яну 2017, 15:02
Здравейте,
Закупих от електронния магазин на Мтел телефон с преподписване на договор. Оказа се дефектен и ми го подмениха. Получих подменения апарат, но след 3 дни реших, че не ми харесва и не го искам. Свързах се с тях, за да ги информирам, че ще упражня правото си на отказ по закон от 14 дни. Апарата е купен на 9.12.2016 и върнат на 23.12.2016г. Спазих всички указания от техен опратор, телефона е върнат в кутия без следа от ползване, с наличен пълен комплект заедно с договора и гаранционната карта.
От техния електронен магазин ми върнаха следното " Поръчката не може да бъде канселирана, тъй като полученото второ устройство не отговаря на общите условия за отказ от покупка онлайн- стикерите от корпуса са премахнати."
Подала съм оплакване към Мтел и към КЗП, тъй като смятам, че съм в правото си да се откажа без основателна причина предвид това, че връщам стоката в изряден търговски вид, просто кутията е отворена и го няма фабричното фолио, тъй като телефона беше тестван и не отговори на очакванията ми.
Моля за съвет как да процедирам, тъй като знам, че срока за възстановяване на средствата е 30 дневен от датата на връщане, тоест 23 януари. Договорът ми също не е канселиран, както ми беше обещано от Мтел. Предала съм на Мтел номер на сметка на хартиен носител, по която да ми преведат средстава.
Благодаря за съдействието!
Закупих от електронния магазин на Мтел телефон с преподписване на договор. Оказа се дефектен и ми го подмениха. Получих подменения апарат, но след 3 дни реших, че не ми харесва и не го искам. Свързах се с тях, за да ги информирам, че ще упражня правото си на отказ по закон от 14 дни. Апарата е купен на 9.12.2016 и върнат на 23.12.2016г. Спазих всички указания от техен опратор, телефона е върнат в кутия без следа от ползване, с наличен пълен комплект заедно с договора и гаранционната карта.
От техния електронен магазин ми върнаха следното " Поръчката не може да бъде канселирана, тъй като полученото второ устройство не отговаря на общите условия за отказ от покупка онлайн- стикерите от корпуса са премахнати."
Подала съм оплакване към Мтел и към КЗП, тъй като смятам, че съм в правото си да се откажа без основателна причина предвид това, че връщам стоката в изряден търговски вид, просто кутията е отворена и го няма фабричното фолио, тъй като телефона беше тестван и не отговори на очакванията ми.
Моля за съвет как да процедирам, тъй като знам, че срока за възстановяване на средствата е 30 дневен от датата на връщане, тоест 23 януари. Договорът ми също не е канселиран, както ми беше обещано от Мтел. Предала съм на Мтел номер на сметка на хартиен носител, по която да ми преведат средстава.
Благодаря за съдействието!