Страница 1 от 1

VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2015, 22:18
от u3mamhukaa
Договора ми изтече Май месец , обаче трябвало да пусна молба за прекратяване на отношенията ! Нали отношенията са прекратени , когато е изтекъл договора ??? Кво трябва да се моля на тия пУмияри.
Както и да е , това е риторика , платих си щото съм бастун и не ми се занимава с дела и с разни кауни да се псуваме по телефоните.
Така , молбата ми за взаимопомощ се изразява в следното питане. Тия отрепки биха ли завели дело като имат в предвид горепосочените факти. Каква им е практиката?
Сега на един приятел му звънят и му казват ,че са му загубили молбата за прекратяване и са му нацепили 180 лв. лихви. Има ли такива мърши , да се.а на тях.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 22 Дек 2015, 23:04
от jessicad
Законът забранява автоматичното подновяване.След изтичането на договора,той се трансформира автоматично в безсрочен и продължава да действа при същите условия – без да са необходими никакви действия от твоя страна. При наличието на безсрочен договор имаш правото да го прекратиш едностранно (т.е. без да е необходимо съгласието на мобилния оператор) с едномесечно предизвестие.Другият вариант е да го подновиш и пак да се превърне в срочен.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2015, 02:54
от sterster
противоречиш си-хем забранява хем се преобразува..... :idea:

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2015, 08:17
от kdkrastev1234
Четете по-внимателно. jessicad го е написал възможно най-кратко и ясно.
Такова нещо, като безкраен договор няма. Има срочен /прекратява се след изтичане на за определено време/ и безсрочен /няма срок, прекратява се с предизвестие/ договор.
С изтичане на срока, сега срочният договор става безсрочен, т.е. можете да го прекратите с предизвестие. Преди операторите вкарваха клаузи, че ако не прекратите изрично срочния договор, то той се счита за преподписан за същия срок. Т.е бихте имали нов срочен договор. Тези клаузи бяха забранени.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2015, 10:28
от 111888
Като прекратявате договора с тази фирма не подавайте молба, а заявление. Вие сте равнопоставен субект, ама как така ще им се молите.
Да не наливам масло в огъня-но вечен договор има-с топлофикация-топлофикационното право -това е иновация в правото,че може да има договор без съгласие, който договор не може да бъде нито прекратен, ...нито развален от клиента . Хайде да ви видим как ще го прекратите-и 5 предизвестия да им пуснете? Или се пробвайте да го развалите-при некоректност от монопола .

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2015, 11:18
от ivanov_p
Отиваш в техен офис, искаш бланка, пишеш:

По договор №..............
Считано от днес Ви предизвестявам, че прекратявам безсрочен договор №...../за услуга............

Даваш на гишето и чакаш копие с вх. номер и дата.

Договорът може и да не се прекрати точно след един месец, защото има общи условия за издаване на фактурите и срокът да се окаже по-дълъг с няколко дни.

Ако не го прекратят им късаме трътките.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 26 Дек 2015, 12:51
от todorst
Безкраен договор, а ВЕЧЕН договор с Топлото. Но напоследък се появи ДИРЕКТИВА 2011/83/ЕС на Европейския парламент и на Съвета и съгласно разпоредбата на чл. 28 за прилагането й от Държавите членки на ЕС ,считано от 13 юни 2014 г . с регламентирано право на потребителя за отказ от централно отопление в чл. 9, буква "в", както и за освобождаването на потребителя от задължението по насрещна престация в случай на непоръчана доставка/каквато се явява след писмен отказ/ на централно отопление и транспонирането на тези норми в Закона за защита на потребителите- съответно чл. 62 алинея 1,2,3 /в сила от 25.07.2014 г. ДВ бр.61/2014 г
По този повод преди началото на отоплителния сезон пуснах писмен отказ до топлото и ФДР. Преди дни получих отговор от топлото в смисъл: ние работим по Закона за енергетиката и чл. 153 от 2008 г. и не ме занимавайте с европейски норми, Закон за потребителите, транспониране и пр.
Е драги юристи, та нали при несъответствие на национални с европейски норми се прилагат...... кои?
Е, какво, ще се съдим в европейските съдилища.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 18 Юни 2018, 17:36
от daninka
Здравейте,
имаме следният казус:
Договорът на моя близък с Виваком изтече преди няколко месеца и автоматично стана безсрочен. В продължение на няколко месеца сметката му набъбна значително и беше в порядъка на 80-100-120лв на месец. Предходният месец пристигна сметка от 120лв и му казаха, че е се натрупала сметка от интернет услуги и моят близък реши да остане един месец без телефон и да не заплати дължимата сума, за да види каква сметка ще получи. Съответно и нормално му спряха изходящите повиквания и мобилните данни и се очакваше на края на следващия отчетен период да заплати само такса от около 20-30лв, която се явява нормалната такса за безсрочния му договор, но при изключени услуги по договора той получи сметка за плащане 80лв.
Можем ли да подадем жалба и да възразяваме по сумите и в последствие да прекратим договора и да пренасочим номера към друг оператор, който да ни предложи други, по-добри от настоящите условия?

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2018, 22:26
от jhoro
daninka написа:Здравейте,
имаме следният казус:
... Съответно и нормално му спряха изходящите повиквания и мобилните данни и се очакваше на края на следващия отчетен период да заплати само такса от около 20-30лв, която се явява нормалната такса за безсрочния му договор, но при изключени услуги по договора той получи сметка за плащане 80лв.

Здравей. Принципно - има срокове за всяко нещо.
Първо - в края на отчетния период се засича вашето потребление.
Второ - срока за плащане. Вашата месечна сметка е дължима 18 дни от датата показана на заглавната й страница.
Трето - ограничаване на услугите се предприема чак след изтичане на този период. Междувременно е напълно нормално да се натрупат нови задължения.

Отделно - сумите са доста големи, но изискайте да ви се предостави детайлна справка.

daninka написа:Можем ли да подадем жалба и да възразяваме по сумите и в последствие да прекратим договора и да пренасочим номера към друг оператор, който да ни предложи други, по-добри от настоящите условия?

Да, можете. Ако не държите да си запазите същия номер - може още утре да станете абонат на друг оператор, а проблемите с Виваком да разрешавате в последствие.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 28 Юни 2018, 14:24
от slavimi
Здравейте. Имах срочен договор с Виваком който изтече, и вече е безсрочен. Имаше промоционални пакети които след изтичане на договора стават на стандартни цени. Питането ми е следното. Съгласно член 229а от Закона за регулиране на съобщенията алинеи 1 и 2 не трябва ли договора да остане при същите условия при които съм го сключил. Примерно неограничени минути плюс интернет 5 GB-20 лева. Защото мой познат са го плашили по телефона за по-висока сметка, която така и не дошла. При мен обаче вече пристигна такава. Благодаря предварително.

Re: VIVACOM - Безкраен договор

МнениеПубликувано на: 05 Юли 2018, 13:15
от dog123
Вече е отговаряно в форума, но да повторим. Ползвате преференции по срочен договор защото фирмата която ви дава преференциите си е гарантирала клиент за определен срок. След изтичането , договора става срочен , и преференции не се ползват вече.

slavimi написа:Здравейте. Имах срочен договор с Виваком който изтече, и вече е безсрочен. Имаше промоционални пакети които след изтичане на договора стават на стандартни цени. Питането ми е следното. Съгласно член 229а от Закона за регулиране на съобщенията алинеи 1 и 2 не трябва ли договора да остане при същите условия при които съм го сключил. Примерно неограничени минути плюс интернет 5 GB-20 лева. Защото мой познат са го плашили по телефона за по-висока сметка, която така и не дошла. При мен обаче вече пристигна такава. Благодаря предварително.