начало

Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ

Проблеми с гаранционен сервиз

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Проблеми с гаранционен сервиз

Мнениеот t_josifova » 24 Юли 2015, 18:53

Здравейте!
Имам проблем с гаранционен сервиз и моля ако някой може да ми даде съвет как да постъпя.
На 08.05.2015 година закупихме хладилник LG. Много скоро след закупуването хладилникът започна да изстудява неестествено. На 29 май се обадих в сервиз България и от там ми изпратиха техник на 3 юни. Той заяви, че клапата на този хладилник е обратна. Включихме го според неговата препоръка и на другия ден хладилникът се размрази в горната част, а долу остана студено. Второ посещение - 10 юни. Техникът отряза нещо от платката и каза, че това е проблемът. Хладилникът продължи да замразява продуктите в долната част (около -2-0-2 градуса) и да размразява продуктите във фризерната част. Трето посещение на 27 юни, не е поправял нищо, но е поръчал същата платка. Ново посещение (четвърто, 20 юли), на което сложи новопоръчаната платка. На другия ден двете страни на хладилника отвън и уплътнителят на вратата бяха много горещи. Освен това вече не работеше и терморегулаторът. Ново обаждане в сервиза. „Ааааа, това да е горещо, е нормално! Но терморегулаторът дава грешка. Ето колежката да ви запише нов час!” Нов час (пето посещение, на 27 юли).
И тук вече реших, че цялата ситуация вече не е нормална и отидох при управителя на сервиза. Той обаче ми заяви, че да, имало 5 посещения, и нещата се протакат вече 2 месеца, но 5 посещения не означават 3 завършени рекламации, а трябвало да има три завършени рекламации и евентуално при четвърта да ми се издаде протокол, че този хладилник трябва да се смени, а пък аз съм имала само 2. И сега вече идва веселата част: според моите думи, от сервиза предполагат, че се касае за развален вентилатор. И на 27 юли техникът ще дойде вкъщи, за да види всъщност дали повредата е точно вентилаторът или нещо друго?!??! И ако е вентилатор, както предполагат, ще поръчат нов и ще чакам отново, за да го сменят.
Малко дълго се получи, но въпросът ми е следният: От коя дата в моя случай започва да тече едномесечният срок, в който законът задължава сервиза да ми отстрани повредата?
Предварително благодаря!
t_josifova
Младши потребител
 
Мнения: 12
Регистриран на: 23 Май 2013, 15:31

Re: Проблеми с гаранционен сервиз

Мнениеот kdkrastev1234 » 27 Юли 2015, 18:40

От датата на която сте ги уведомили и респ. те за завели рекламацията. Сервизите обаче правят всякакви мошенгерии. За препоръчване е да заявите рекламацията при търговеца, който ви е продал уреда. Обикновено продавачите са по-коректни и ще ви издадат документ, в който да е видна точната дата. И ако след ремонта имате съмнения, не подписвайте протокола, че повредата е отстранена.
Можете да подадете и жалба до Комисията за защита на потребителите /слабоефикасен държавен орган, но поне ще им поиска обяснение/.
advokat.k.krastev@gmail.com
https://justice-online.com/bg
kdkrastev1234
Потребител
 
Мнения: 631
Регистриран на: 27 Фев 2014, 08:22

Re: Проблеми с гаранционен сервиз

Мнениеот t_josifova » 27 Юли 2015, 19:44

Благодаря ви за отговора! От сервиза обаче не искат да признаят тази дата (29 май), а твърдят, че трябвало да имам три завършени рекламации и, доколкото разбрах, за всяка рекламация тече 1 месец?!?
Лошото е, че когато се обадих в КЗП се оказа, че за съжаление те са безсилни срещу сервизите. От сервизите явно знаят това и разиграват клиентите както си искат...
Благодаря още веднъж!
t_josifova
Младши потребител
 
Мнения: 12
Регистриран на: 23 Май 2013, 15:31

Re: Проблеми с гаранционен сервиз

Мнениеот fbr65 » 27 Юли 2015, 22:09

Вие работа със сервиза нямате. При проблем, както са Ви посъветвали по горе, се обръщате към търговеца и си вземате входящ номер на рекламацията, и при всеки следващ проблем, пак така. Сервиза ангажимент към Вас нямат, имат към търговеца, защото той им плаща.
fbr65
Потребител
 
Мнения: 221
Регистриран на: 14 Мар 2010, 19:44


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта


cron